لایک کردن پیج "خری در میقات" در فیسبوک

لایک کردن پیج خری در میقات در فیسبوک

۱۳۸۹ آذر ۲, سه‌شنبه

من هم اگر قبول کنم، این "من" قبول نمی‌کند

شنیده‌ام در جایی از دنیا، مردمان خیلی قدیم‌ها چند هرم خیلی بزرگ ساخته‌اند که سنگ‌های عظیمش را از آن سوی دریا حمل کرده‌بوده‌اند!
شنیده‌ام در جایی از دنیا، مردمانی هستند که روی ذغال گداخته قدم می‌گذارند و بی آن که بسوزند!
شنیده‌ام در جایی از دنیا، مردمانی به ماه سفر کرده‌اند!
شنیده‌ام...
همه را باور می‌کنم...
بگو این را چگونه باور کنم که:
شنیده‌ام در جایی از دنیا،
کوچه‌ای هست که
تو
هر روز
از آن عبور می‌کنی...

۲ نظر:

A.Dib گفت...

آقا نمی دونم کی هستی و فقط داشتم از اینجا رد می شدم...
می خوام بگم..

شنیده ام در جایی از دنیا،
کوچه ای هست که
تو
هر روز
دست کسی را در آن می گیری
و قدم می زنی...

زروان ازلی گفت...

خیلی قشنگ بود ولی
یک " با" بعد از بگو اضافه گذاشتی درستش کن حیفه