لایک کردن پیج "خری در میقات" در فیسبوک

لایک کردن پیج خری در میقات در فیسبوک

۱۳۸۹ اسفند ۲۶, پنجشنبه

خری در میقات یک ساله شد٬ بزن دس قشنگه رو!

پارسال دقیقا در این لحظه اولین پست این وبلاگ منتشر شد٬ نظر شما رو جلب می‌کنم به متن اولین پستم:
----------------------------------------------
سلام
خوب من Goomol گودر هستم
الان خواستم اعلام کنم که بالاخره این‌جا یه وبلاگی افتتاح شده، یه سفره‌ای پهنه بیاین مث بچه‌های خوب بشینین سرش حالشو ببرین.
این‌جا قراره من مینیمال‌ها، طنزیجات، طراحی‌ها و عکس‌هامو بذارم.
حال و هواش قراره که طنز باشه.
این فیدشه
خداییش بیاین و سابسکرایب کنین تو گودراتون، خدا خیرتون بده.
اینم آدرسشه!
فعلا هم اسم نداره تا یه چیز خوب براش پیدا کنم.
ضمنا این اول کاری یه مقدار از نوشته‌های قدیمیمو می‌ذارم تا راه بیوفته.
سابسکرایبم کنید و لطفا شیر کنید تا به دست همه برسه
هر کی هم سابسکرایب نکنه و برای 20 نفر شیر نکنه به زودی اتفاق بدی براش میوفته
ولی اگه این کارو بکنه تا آخر امشب یه خبر خیلی خوب بهش می‌رسه (نویسنده اشاره دارد به خبر خوش رییس دول‌ت که قراره قبل عید بده)

----------------------------------------------
و امروز
این وبلاگ فقط توی گودر ۱۲۹۰ خواننده‌ی ثابت داره! و این چیزیه که من هرگز تصورش رو هم نمی‌کردم...
خواننده‌های دوست داشتنی و مهربون٬ بوس به همه‌تون :*
اینم لینک لایک خور وبلاگ من


پ.ن: یادش بخیر٬ قرار بود حال و هواش طنز باشه!

۲ نظر:

کسی مرا نخواست !!! گفت...

گاهی وقتا اونی که ادم پیش بینی می کنه نمی شه

شاید بعدا طنز بشه

یه آدم معمولی گفت...

یک سالگی خری در میقات مبارک .
ایشاله سالگرد 100 سالگیشو بگیری

عنوان جالبی داری