لایک کردن پیج "خری در میقات" در فیسبوک

لایک کردن پیج خری در میقات در فیسبوک

۱۳۸۹ شهریور ۱۲, جمعه

سپاس‌گزاری ١

سلام
از امروز انشاالله می‌خوام هر چند وقت یک بار این‌جا با تیتر "سپاس‌گزاری" پست‌های ادامه‌داری رو منتشر کنم که توشون چیز‌های کوچیک و بزرگی رو بنویسم که به خاطر اون‌ها، فکر می‌کنم باید خدا رو شکر کنم.
فکر می‌کنم این کار برای خودم خیلی مفید خواهد بود، اول از این منظر که روحیه شکرگزاری رو چه در برابر خدا چه خلق توم بیشتر می‌کنه، دیگه ازین نظر که چیز‌های خوب زندگیمو یادم نمی‌ره و مدام برای ساختن پست برای وبلاگمم که شده دنبال چیز‌های خوب تو زندگیم بگردم.
ممکنه خیلی‌ها این کارو کار لوسی بدونن و خوششون نیاد، از همین جا ازشون به خاطر خوندن این وبلاگ تشکر می‌کنم و خواهش می‌کنم بازم وبلاگمو بخونن.

خدایا
به خاطر بویی که از خاک موقع پاشیدن آب بلند می‌شه، به خاطر زیبایی و معصومیت گربه‌ها، به خاطر نون بربری داااااغ با پنیر و چای نبات، به خاطر سکوت شب کویر، به خاطر بوی گل نرگس شیراز...
سپاس‌گزارم

۲ نظر:

mehrdad گفت...

khodaish hal kardam

بابالنگدراز پنچ فوتی گفت...

بسیار کار جالبیه